קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

סיד עלומה מהי מהי מהי

סיד עלומה מהי מהי מהי
ליים עלומה מהי מהי מהי דורש כ 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגיש 4 . במנה עיקרית זו יש 322 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. . אם יש לך פילה שפמנון, פלפל קאיין, להתרכז תערובת מרגריטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תערובת מרגריטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מרגריטה פאי כקינוח. מתכונים דומים: Mahi mahi עלומה (עם פטריות ומשמש), קוקוס ליים Mahi Mahi טאקו עם טקילה ספוגה סלסה אבטיח, ו טאקו Mahi Mahi רך עם ג'ינג'ר ליים.

הוראות

1
דג עור, אם צריך. יש לשטוף דגים ולייבש. לשפשף את שני הצדדים של דגים עם פלפל מתובל. במחבת לא מקל גדולה מבשלים את פילה הדגים בשמן חם על אש בינונית גבוהה במשך 1 עד 2 דקות בכל צד או עד השחמה קלה. להפחית את החום בינוני נמוך. בזהירות להוסיף מרגריטה לערבב להתרכז מחבת. לבשל, מכוסה, במשך 6 עד 8 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרגריטהתערובת מרגריטה
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים דגים ורוטב עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.