קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סינגפור ברביקיו דיונון (Sotong Bakar)

סינגפור ברביקיו דיונון (Sotong Bakar)
סינגפור ברביקיו דיונון (Sotong Bakar) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 262 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם פלפל, מלח כשר, צינורות דיונון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-20 דקות. מתכונים דומים: Sotong Bakar (דיונון ברביקיו), איקן בכר (דג ברביקיו), ו Ikan Panggang / Ikan Bakar (דג בגריל עם עלי בננה).

הוראות

1
Score squid by making 4 (1/2-inch) crosswise cuts in each tube.
מרכיבים שתצטרך
דיונוןדיונון
2
Combine bell pepper and next 4 ingredients (through ginger) in a food processor; process until finely ground. Stir in sugar, soy, black pepper, and salt.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפלפלפל
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
Combine squid and 2/3 cup chile mixture in a large zip-top plastic bag; seal. Marinate in refrigerator 3 hours, turning bag occasionally. Reserve remaining 2/3 cup chile mixture for dipping sauce.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
דיונוןדיונון
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
Preheat the grill to medium heat.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
Remove squid from bag; discard marinade. Arrange squid in a single layer on grill rack coated with cooking spray. Grill for 2 minutes on each side or until charred and squid begins to curl around edges.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
דיונוןדיונון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
Serve with reserved sauce.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב