קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

ברביקיו בקר מקרוני

ברביקיו בקר מקרוני
ברביקיו מקרוני ביף הוא מתכון ברביקיו שמגיש 4. צופה בדמות שלך? מתכון זה ללא מוצרי חלב מכיל 448 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. תמורת 99 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. זה יהיה להיט באירוע יום האב שלך. אם יש לכם רוטב ברביקיו, סלרי, מקרוני מרפק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך גדול של 35% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מקרוני ברביקיו בשרניים , מקרוני ברביקיו עוף וגבינה , וסלט ברביקיו עוף ומקרוני .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא אינו ורוד יותר; לנקז. מערבבים את רוטב הברביקיו, המקרוני, הבצל, הפלפל הירוק והסלרי. מבשלים, ללא כיסוי, עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת אחת (7 אונקיות) או פחית רסק עגבניות אורגניתצנצנת אחת (7 אונקיות) או פחית רסק עגבניות אורגנית
1-1/2 כוסות קרקרים בטעם חמאה כתוש1-1/2 כוסות קרקרים בטעם חמאה כתוש
מקרונימקרוני
פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה, בתוספת 1 כפית לרוטבפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה, בתוספת 1 כפית לרוטב
1/2 פאונד נקניק חזיר איטלקי טחון1/2 פאונד נקניק חזיר איטלקי טחון
(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)(רצוי ברקשייר שגדל באופן טבעי)
ציוד שתשתמש בו
1 (2 קילו) נתח חלצי חזיר1 (2 קילו) נתח חלצי חזיר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Famille Vincent Cremant de Bourgogne. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.