קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

קנטאקי קולונל צלעות חזיר ברביקיו

קנטאקי קולונל צלעות חזיר ברביקיו
קנטאקי קולונל צלעות חזיר ברביקיו עשויות להיות בדיוק המתכון לברביקיו שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-29 גרם חלבון, 12 גרם שומן ובסך הכל 257 קלוריות. תמורת 1.71$ למנה מקבלים מנה עיקרית שמגישה 10. היא מובאת לכם על ידי Foodnetwork. יום האב יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שום, רוטב ווסטרשייר, חרדל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב. עם ציון ספונקולרי של 47%, המנה הזו די טובה. צלעות חזיר אפויות בתנור גרעין של קנטאקי, צלעות חזיר ברביקיו וצלעות חזיר ברביקיו דומות מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים מלבד צלעות החזיר ומביאים לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
2
מסירים מהאש ומצננים. מקררים את הרוטב למשך הלילה למיזוג טעמים.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
3
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מרחו רוטב על צלעות עם מגב כלים או מברשת צבע. צולים עד למידת העשייה הרצויה, כ-5 דקות לכל צד עבור בינוני-טוב. מבסוטים ברוטב בכל פעם שהם הופכים.
מרכיבים שתצטרך
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףgarlic or 1 tablespoon powdered garlicgarlic or 1 tablespoon powdered garlic2(חוֹרֶף)שמןשמן28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)chopped onion or 2 tablespoons onion powderchopped onion or 2 tablespoons onion powder11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף10(1 אינץ ' עבה) צלעות חזיר(1 אינץ ' עבה) צלעות חזיר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים646 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.