קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות12
מגזין

סיר חרס-כנפי עוף סיניות

סיר חרס-כנפי עוף סיניות
המתכון סיר חרס-כנפי עוף סיניות יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בערך 5 שעות ו-10 דקות. מנה אחת מכילה 626 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך אבקת בצל, כנפי עוף, רוטב ווסטרשייר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו קרמי סיר קרוק משך טאקו עוף, פיקנטי סיר עוף פלפל צ'ילי, ו כנפי עוף סיניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.