קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות81
מגזין

סיר חרס צ'ילי צ' ילי ושעועית

סיר חרס צ'ילי צ' ילי ושעועית
סיר חרס צ'ילי צ' ילי ושעועית עשויה להיות מה שחיפשתם. במנה עיקרית זו יש 415 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . אם יש לכם אורגנו, שום, עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: פיקנטי סיר עוף פלפל צ'ילי, סיר חרס צ'ילי הודו ידידותי לילדים, ו סיר חרס צ'ילי עם שעועית.

הוראות

1
שים הראשון 13 מרכיבים בסיר קרוק עם 1 כף של הסוכר, לערבב היטב, להוסיף שעועית פינטו.הפעל סיר חרס על נמוך.
מרכיבים שתצטרך
שעועית פינטושעועית פינטו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מחממים קצת שמן זית במחבת גדולה שום מוקפץ, בצל ופלפל ירוק במשך 4-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
הוסף לסיר חרס.לדלות את הבשר בקמח וחום במחבת.(להוסיף עוד שמן, במידת הצורך).
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
הוסף לסיר קרוק מערבבים היטב.לבשל 8-10 שעות.בדיקת טעם; עבור חומציות במידת הצורך להוסיף יותר סוכר, מלח.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, לחתוך קוביות קטנותבשר בקר, לחתוך קוביות קטנות822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2קילוגרםשעועית פינטושעועית פינטו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל צ'ילי ירוק מנומרפלפל צ'ילי ירוק מנומר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1צנצנתצ'יפוטלה צ' ילה, קצוץצ'יפוטלה צ' ילה, קצוץ11 קילו קישואים,זרעי שומרזרעי שומר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש, מתפורראורגנו מיובש, מתפורר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק1גדולבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות טורס Sangre דה טורו קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Torres Sangre de Toro Cava
Torres Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.