קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

סלט אבוקדו הדרים

סלט אבוקדו הדרים
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני הר ד ' אובר? סלט אבוקדו הדרים יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 129 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. 22 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לך סוכר, ירקות סלט קרועים, אשכוליות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 41%. מתכונים דומים: סלט הדרים אבוקדו, סלט אבוקדו והדרים, ו סלט הדרים + אבוקדו.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה זורקים בעדינות את הירוקים, האשכוליות, התפוזים, האבוקדו והבצל האדום. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את מרכיבי הרוטב; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ירוקירוק
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מזלפים מעל סלט וזורקים לציפוי.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שרדונה רחבה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברודסייד שרדונה
ברודסייד שרדונה
זהב בהיר בהיר. ניחוחות אגסים בשלים ונקטרינה מראים בהירות טובה ומרימים ליס מעושן וניואנסים של דגנים קלויים עם אוורור. משיי ופתוח לסרוג, מציע מרוכז מטע ובור פירות טעמים כהשלמה הצעות של שומר ודבש. האיכות המעושנת חוזרת בגימור ארוך וחלק שמשאיר אחריו תו עור אגס מריר מרענן.