קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אנדיב כתום עם קונפי עוף

סלט אנדיב כתום עם קונפי עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלט אנדיב כתום עם קונפי עוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 645 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו רגלי קונפי עוף, אנדיב בלגי, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו עולש עם סלט עוף כתום חמוציות, תפוז דם וסלט קונפי ברווז, ו סלט אנדיב עם ויניגרט כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך ויניגרט: בבלנדר, מערבולת ריבה וverjus יחד. עם ריצת בלנדר, רסס בשמן; מוסיפים מלח ופלפל. צ ' יל עד מוכן לשימוש. "רוטב זה שומר במשך 3 שבועות לפחות, כי אין בו שום דבר שישנה טעם, כמו שום או עשבי תיבול טריים או שאלוט."
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
ויניגרטויניגרט
ריבהריבה
שאלותשאלות
שוםשום
VerjusVerjus
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
הפוך סלט: עם סכין חדה, פרוסת קליפה ו pith מתפוזים, לחתוך אותם לרוחב לגלגלים, ולהסיר זרעים. פורסים אבוקדו ומתבלים במלח ופלפל. "אנשים לא מתבלים את הסלטים שלהם מספיק. המרכיבים צריכים מלח מדי, במיוחד אלה המימיים."לזרוק אנדיב וגזרת נחלים עם כ 1/4 כוס ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
אבוקדואבוקדו
כתוםכתום
אנדיבאנדיב
זרעיםזרעים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
3
מסדרים תפוזים, אבוקדו וסלט לצד אחד של 4 צלחות מלבניות. שים רגל עוף על כל צלחת, ליד הסלט. להתפורר כ 1 עוז. גבינה על כל סלט, טפטוף עם כ 1 כף. עוד רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רגל עוףרגל עוף
אבוקדואבוקדו
כתוםכתום
גבינהגבינה
4
* מצא verjus (מיץ ענבים בלתי מתועד) בחנויות מכולת מצוידות היטב או באינטרנט.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ענביםמיץ ענבים
VerjusVerjus