קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

סלט ארוחת צהריים סרטנים

סלט ארוחת צהריים סרטנים
סלט ארוחת צהריים סרטנים נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 27 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 342 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך עגבניות, מים, עלי חסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט ארוחת צהריים פשוט, ארוחת צהריים סלט פסטה, ו ארוחת צהריים סלט עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד הראשון 6 מרכיבים.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מוסיפים בשר סרטנים ובצל, משליכים בעדינות למעיל. כיסוי וצינה 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
בצלבצל
3
ניקוז.
4
מסדרים עגבניות על צלחות מרופדות חסה; למעלה עם תערובת בשר סרטנים.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
5
מניחים ביצה, ואם תרצה, זיתים סביב תערובת crabmeat.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
זיתיםזיתים
ביצהביצה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.