קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט ברוסקטה

סלט ברוסקטה
סלט ברוסקטה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 207 קלוריות. מתאים ל-10 מנות. אם יש לכם לחם בן יום, גבינת פרמזן, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה. נסו סלט פסטה ברוסקטה, סלט קוסקוס ברוסקטה, ו ברוסקטה סלט קצוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק את כל החומרים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.