קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טאקו

סלט טאקו
סלט טאקו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 792 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן גשו לסופר וקנו שרימפס, שעועית, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הירקות המעורבים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת קינוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו מוקרם, זה קל יותר מאשר מה שהופך את סלט טאקו (סלט טאקו), ו סלט טאקו (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ סיידר או חומץ בלסמיחומץ סיידר או חומץ בלסמי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופהשעועית שחורה, שטופה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות מעורבים (בשילוב סלרי קצוץ, בצל, פלפלים, כרוב, וכו')ירקות מעורבים (בשילוב סלרי קצוץ, בצל, פלפלים, כרוב, וכו')1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירקות סלט מעורבים האביבירקות סלט מעורבים האביב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)2(חוֹרֶף)southwest תיבולsouthwest תיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת תערובת מקסיקניתגבינת תערובת מקסיקנית454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחון או בשר בקר טחון או שרימפס או דגיםהודו טחון או בשר בקר טחון או שרימפס או דגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סטייק תיבולסטייק תיבול3עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס טורטייה, מרוסק מעטצ'יפס טורטייה, מרוסק מעט

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאפשר לנסות הוא ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני