קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

סלט טאקו השלישי

סלט טאקו השלישי
סלט טאקו השלישי נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 46 גרם שומן, ובסך הכל 825 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 253 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם בצל, שעועית כליה, גבינת צ'דר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 81%, המנה הזו מצוינת. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט טאקו השלישי, סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו קרמי, ו סלט הטאקו של ג'סיקה עם רוטב טאקו קרמי.

הוראות

1
מכינים את הבקר הטחון לפי הוראות חבילת תיבול הטאקו ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
בשר טחוןבשר טחון
2
בקערה גדולה שלבו את תערובת הבקר, החסה, הבצל האדום, הבצל הירוק, שעועית הפינטו, שעועית הכליה, העגבניות, האבוקדו והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
בצל ירוקבצל ירוק
שעועית פינטושעועית פינטו
בצל אדוםבצל אדום
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
גבינהגבינה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים היטב.
4
לפני ההגשה מוסיפים את שבבי התירס ומספיק רוטב לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
5
מערבבים היטב ומגישים מיד.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Gruener Veltliner

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת לסלט טאקו. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אחוזת ביאן נסידו שרדונה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 53 דולר לבקבוק.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.