קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

סלט ירקות יווני

סלט ירקות יווני
סלט ירקות יווני יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 59 קלוריות. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו רוטב ויניגרט יווני, עגבניות, זיתים קלמטן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו סלט ירקות יווני עם ויניגרט יווני תוצרת בית, סלט ירקות יווני, ו סלט ירקות יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים ירקות בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להוסיף רוטב פטה; לזרוק בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
3
מגישים באופן מיידי. או, לקרר עד מוכן לשרת.

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.