קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט כרוב על נקניקיות

סלט כרוב על נקניקיות
סלט כרוב על נקניקיות יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 356 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-20 דקות. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו את כל הנקניקיות בשר, גזר, לחמניות נקניקיות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סלט קול של יוסטון-זוהי דרך טעימה לעשות סלט כרוב קול, סלט כרוב חמוץ מתוק מחפש סוג אחר של סלט כרוב? אל תחפשו עוד., ו סלט כרוב של קורקי - אתה יכול לעשות סלט כרוב בדיוק כמו שהם עושים, עם זה.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS