קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות13
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט לחם תירס

סלט לחם תירס
סלט לחם תירס יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. מנה אחת מכילה 859 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 56 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 9163 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לך תירס הקרנל, שעועית פינטו, jalapeño כבוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכונים דומים: סלט לחם תירס Tex-Mex עם חמאה Cornbread, לחם תירס טבעוני ללא גלוטן ומאפינס לחם תירס (100% דגנים מלאים), ו סלט לחם תירס.

מרכיבים

10פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים2פחיותאפונה שחורה עיניים או שעועית פינטו, שטוף סחוטאפונה שחורה עיניים או שעועית פינטו, שטוף סחוט340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות של תערובת לחם תירסחבילות של תערובת לחם תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו קצוץ, עוף או בשר חזיר, אופציונליהודו קצוץ, עוף או בשר חזיר, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים קצוציםחלפיניו כבושים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1מעטפהתערובת רוטב ראנץתערובת רוטב ראנץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2(יכול להיות או להרחיק)מיץ חמוץ מתוק, אופציונלימיץ חמוץ מתוק, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוץ מתוק קצוץ, אופציונליחמוץ מתוק קצוץ, אופציונלי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ Vidalia או בצל אדוםקצוץ Vidalia או בצל אדום2פחיותתירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.