קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות39
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סטייק גדול

סלט סטייק גדול
סלט סטייק גדול יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 1086 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 79 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו שמן צ'ילי, מלח כשר, עגבניות רומה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. נסו פנקייק חלב חמאה אפוי גדול ורך, סלט סטייק (סלט רנן), ו סלט סטייק (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את השמן, הן vinegars, מיץ ליים, סויה, ווסטרשייר, שמן צ ' ילי, סוכר, זנגביל, שום, מלח ופלפל בצנצנת מייסון עם המכסה. לנער במרץ לשלב; לטעום ולהתאים תבלינים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מיץ לייםמיץ ליים
תיבולתיבול
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים
2
מניחים את הסטייק בשקית רוכסן פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
יוצקים במחצית ההלבשה / מרינדה חותם. מרינדה במשך 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
4
למיתרי הבצל: פורסים את הבצל דק מאוד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מניחים בתבנית אפייה ומכסים עם חלב חמאה ומשרים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מערבבים את הקמח, מלח, קאיין ופלפל שחור ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
7
מחממים את השמן ל 375 מעלות בסיר גדול. לתפוס קומץ בצל, לזרוק לתוך תערובת הקמח, ברז לנער את עודף לצלול לתוך השמן החם. מטגנים במשך כמה דקות ומסירים לצלחת מרופדת בנייר מגבת ברגע שהם בצבע חום זהוב. חזור עד הבצלים נעלמו.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
גריל (או מטגן) הסטייק מעל חום בינוני-גבוה עד בינוני-נדיר, על 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
הסר מהחום ולאפשר לנוח. פורסים את הסטייק כנגד התבואה בפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
10
לסלט: בקערה גדולה, מוסיפים את תערובת החסה, גבינה כחולה ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
להוסיף קצת רוטב/מרינדה הנותרים לזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
12
הוסף עוד במידת הצורך.
13
עטפו את הסלט בצלחת, ודאו שיש שפע של גבינה ועגבניות כחולות על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
עגבנייהעגבנייה
14
מוסיפים חצי סטייק לחלק העליון של כל צלחת, ואז מעל סטייק עם מיתרי בצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
סטייק.סטייק.
15
מגישים באופן מיידי. יאם!

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה מתפוררתגבינה כחולה מתפוררת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)שמן צ'ילי חםשמן צ'ילי חם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון3ציפורןשום, קלופים, טחון או קצוץשום, קלופים, טחון או קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2בצל שלםבצל שלם4ריבס, קצוץ טרי או קפואהרבה פלפל שחור טחון טריהרבה פלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר21אינצ ' יםסטייק עין צלע שלם 1 אינץ', שומן נוסף גזוזסטייק עין צלע שלם 1 אינץ', שומן נוסף גזוז4עגבניות רומא, פרוסותעגבניות רומא, פרוסות4ריבס, קצוץ טרי או קפואתערובת חסה: רומיין, ארוגולה, גרגיר נחלים, רדיקיו וכותערובת חסה: רומיין, ארוגולה, גרגיר נחלים, רדיקיו וכו2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.