קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות7
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט סטליון איטלקי

סלט סטליון איטלקי
סלט סוס הרבעה איטלקי נטול גלוטן, וקמאיות ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 405 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בערך 1 שעה. אם יש לכם עלי פטרוזיליה, רצועות רדיקיו, חתיכות חסה רומיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסלמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלמי קינוח שוקולד כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך מרהיב spoonacular של 38%. נסו סוסהאיטלקי, סלט איטלקי, ו סלט איטלקי גדול (מתכונים דומים).

הוראות

1
על קרש חיתוך קטן, להניח חתיכת פלסטיק לעטוף, על 2 רגליים ארוכות. מחסנית גבינת פרובולון במרכז באזור בערך 5 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פרובולוןפרובולון
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2
שכבת sopresetta על גבי provolone ואחריו שכבות של סלמי, עלי בזיליקום, prosciutto, ו מוצרלה. לעטוף בחוזקה בניילון נצמד, למקם במקרר, שעה 1/2, עם צלחת כבדה על גבי ללחוץ תערובת יחד.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
מוצרלהמוצרלה
פרושוטופרושוטו
פרובולוןפרובולון
סלאמיסלאמי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
3
בקערת סלט גדולה, לזרוק יחד חסה, pepperoncini, peppadew וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
פלפל חריףפלפל חריף
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בקערה קטנה לשלב חומץ בלסמי, אורגנו, פטרוזיליה, טימין, שום, מלח ופלפל. לאט לאט להקציף בשמן כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
הסר גבינה וערימת בשר מהמקרר ולפרוס אותו לרצועות 2 1/2 אינץ 'כי הם 1/4 אינץ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בשרבשר
6
מוסיפים רוטב לסלט וזורקים. לקשט העליון עם בשר וגבינה פרוסות לחוץ.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בשרבשר
7
מקשטים עם פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים, רובעזיתים שחורים, רובע1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 אינץ 'רצועות ג' וליאן אנדיב1/4 אינץ 'רצועות ג' וליאן אנדיב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים2(יכול להיות או להרחיק)עלי פטרוזיליה טריים קצוצים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוצים דק11 קילו קישואים,קצוץ דק עלי טימין טרייםקצוץ דק עלי טימין טריים11 קילו קישואים,שום טחון דקשום טחון דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אינץ חתיכות חסה קרחון1 אינץ חתיכות חסה קרחון170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס גבינת מוצרלהפרוס גבינת מוצרלה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,עלי אורגנו טריים קצוצים דקעלי אורגנו טריים קצוצים דק3(חוֹרֶף)פרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpepperoncini, לחתוך בשלישיםpepperoncini, לחתוך בשלישים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו פרוס דק מאודפרושוטו פרוס דק מאוד170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס גבינת פרובולוןפרוס גבינת פרובולון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 אינץ ' רצועות julienned radicchio1/4 אינץ ' רצועות julienned radicchio7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אינץ חתיכות חסה1 אינץ חתיכות חסה142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלאמי פרוס דק מאודסלאמי פרוס דק מאוד0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpeppadews, לרבעיםpeppadews, לרבעים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)sopresatta פרוס דק מאודsopresatta פרוס דק מאוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.