קושיקשה
מוכן ב41 דק.
מנות6
ציון בריאות94
מגזין

סלט סלמון עלומה עם רוטב מלפפון

סלט סלמון עלומה עם רוטב מלפפון
אם יש לכם פילה סלמון, לימון, שמיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 41 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: סלט מלפפון עם סלמון מבושל, סלמון מבושל קר עם סלט מלפפון, ו סלמון עלום וסלט גרגיר נחלים עם שמיר-רוטב יוגורט.

הוראות

1
שלב ראשון 7 מרכיבים במחבת 10 אינץ'. מביאים לרתיחה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
2
מוסיפים סלמון, משאירים חשוף, ומבשלים 17 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר דגים מחבת עם כפית מחוררת. (סלמון עשוי להיות מקורר, אם תרצה.)
מרכיבים שתצטרך
4
מסדרים אפונה באוניית ירקות. קיטור, מכוסה, 3 דקות או עד אפונה הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים ולצלול אפונה לתוך מי קרח; לנקז. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
מסדרים 2 כוסות חסה, 1/4 כוס גרגיר הנחלים, 1/4 כוס אפונה, ועל 2 כפות צנוניות על צלחות הגשה בודדות; העליון עם סלמון. כפית על 3 כפות מלפפון ההלבשה באופן שווה על כל מנה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.