קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות18
ציון בריאות4
מגזין

סלט סרטני אבן

סלט סרטני אבן
זקוקים למזנון ללא חלב ופסקטרי ? סלט סרטני אבן יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מכיל 18 מנות עם 141 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -7 גרם שומן כל אחת. תמורת 86 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . אם יש לכם סלרי, בשר סרטני אבן שנקטף, עלי כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 32% . הציון הזה גרוע למדי. נסו סלט תרד תינוק וסרטני אבן , סרטן אבן עם רוטב חרדל ורטבי טבילה של סרטן אבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב בינונית, מערבבים את כל המרכיבים, תוך שימוש במיונז מספיק כדי להחזיק הכל יחד.
מרכיבים שתצטרך
קורצים עלי כוסברה טריים קצוציםקורצים עלי כוסברה טריים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
2
מניחים בקערת הגשה ומצננים לפחות 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
3
הגישו עם הקרקרים האהובים עליכם כמתאבן.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סרטן עובד ממש טוב עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. The Naked Winery Foreplay, שרדונה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
משחק מקדים של יקב עירום, שרדונה
משחק מקדים של יקב עירום, שרדונה
100% שרדונה זה מציע ניחוחות עשירים של פירות טרופיים והדרים על האף. פרי הדר בשל ותלוי נמוך מרגיש בשרני ורך בפה. זמן קצר על אלון נותן הזמנות חמאתיות נקיות ומקסימות ליהנות מסשן מוארך של משחק מקדים. ביקב עירום, אנו במשימה להפחית את שיעור הגירושים על ידי עידוד זוגות לחלוק כוס יין מדי לילה. אנחנו "שואפים להקניט" עם תוויות הם רק קצת מסוכנים כי אנחנו מאמינים שהחוויה סביב יין צריכה להיות מהנה. הגדר את מצב הרוח לכיף ולרומנטיקה עם יינות פרימיום, מותגים אקזוטיים ותוויות גב פרובוקטיביות. קבל את Uncorked® ותיהנה ממה שהחיים מביאים לך באופן בלתי צפוי.