קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות30
ציון בריאות3
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף

סלט עוף
סלט עוף דורש על 1 שעה ו 10 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, וכל מתכון 30 יש 211 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, עור ועצמות חזה עוף, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון 27%, המנה הזו די גרועה. נסו סלט עוף דלוקס ועטיפת סלט עוף, סלט עוף אורזו וטיפים לסלט קיץ בריא מהולי קלג, ו סלט עוף סיני ללא אשמה-הסלט הזה קליל, בריא ומלא טעם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים חזה עוף במחבת גדולה; מוסיפים מרק עוף. מכסים ומביאים לרתיחה על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית נמוכה, ומבשלים, מכוסה, 30 דקות או עד לסיום העוף.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מרק עוףמרק עוף
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוציאים עוף מהמחבת, ומניחים לעמוד 15 דקות או עד שהם מתקררים למגע. עוף לגרוס.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שלב בקערה גדולה עוף מגורר, סלרי, ערמוני מים ו -3 המרכיבים הבאים.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
ערמוני מיםערמוני מים
סלריסלרי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים יחד מיונז, פלפל אדום גרוס, מלח ופלפל לבן עד לקבלת תערובת אחידה; כף מעל תערובת עוף מגורדת, תוך ערבוב לציפוי. מכסים ומצננים לפחות 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
גרוס עוףגרוס עוף
פלפל לבןפלפל לבן
מיונזמיונז
מלחמלח
5
סלט שרימפס: תחליף 3 קילו שרימפס מבושל קצוץ לחזה עוף ומרק. לא לבשל. הפחיתו את המיונז ל -2 כוסות ומלח ל -1 / 4 כפית. המשך במתכון לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מיונזמיונז
שרימפסשרימפס
מרקמרק
מלחמלח