קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט עוף בקארי בנאן

סלט עוף בקארי בנאן
אם יש לך משמשים, ענבים, לחם נאן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: המבורגרים טלה בקארי על לחם נאן עם מלפפון raita, סלט עוף מרוקאי עם פיסטוק מצופה גבינת עיזים מטוגנת + שום נאן, ו סלט עוף בקארי.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה; מערבבים עם מקציף.
2
מוסיפים עוף ו-5 המרכיבים הבאים (דרך פטרוזיליה) לתערובת מיונז, משליכים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
חמם את נאן לפי הוראות החבילה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
4
כפית על תערובת עוף 3/4 כוס על כל נאן. למעלה עם 3/4 כוס גרגיר הנחלים; לקפל מעל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים חתוכים לקוביותמשמשים מיובשים חתוכים לקוביות2(חוֹרֶף)קשיו קצוצים ולא מלוחיםקשיו קצוצים ולא מלוחים11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים ירוקים ללא זרעים, חצויענבים ירוקים ללא זרעים, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק6(חוֹרֶף)מיונז דל שומןמיונז דל שומן24אינצ ' יםלחם נאןלחם נאן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות חתוכות לקוביות קלויים, חזה עוף ללא עצמות (אודות1/2 כוסות חתוכות לקוביות קלויים, חזה עוף ללא עצמות (אודות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזוז גרגיר הנחליםגזוז גרגיר הנחלים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.