קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

סלט עוף וענבים ברביקיו

סלט עוף וענבים ברביקיו
סלט עוף וענבים ברביקיו עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 269 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך אבקת בצל, אגוזי מלך, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט עוף, ענבים ואגוזים, עוף מטוגן וסלט ענבים, ו שקדים-סלט עוף ענבים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים אבקת בצל, פפריקה, אבקת צ ' ילי, ו 1/2 כפית מלח; מפזרים מעל עוף.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת בצלאבקת בצל
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
מלחמלח
3
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את העוף, ומטגנים 2 דקות בכל צד או עד השחמה. ידית לעטוף של מחבת בנייר כסף; אופים ב 350 במשך 10 דקות או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
הסר מהמחבת; מקרר עד מקורר. חותכים לחתיכות בגודל ביס.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מערבבים 1/4 כפית מלח, ענבים ירוקים, והבא 6 מרכיבים (ענבים ירוקים באמצעות מיץ תפוזים) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ענבים ירוקיםענבים ירוקים
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים עוף קצוץ, וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
8
מפזרים סלט עם אגוזים.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך

מרכיבים

11 קילו קישואים,רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ גססלרי קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים ירוקים ללא זרעים, חצויענבים ירוקים ללא זרעים, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים אדומים ללא גרעינים, חצויענבים אדומים ללא גרעינים, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח, מחולקמלח, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גס, קלויאגוזי מלך קצוצים גס, קלוי

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Boneshaker גפן ישן זינפנדל. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.