קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות24
מגזין

סלט עוף קארי

סלט עוף קארי
סלט עוף קארי נטול גלוטן,, ללא חלב, שלם 30 וקטוגני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 1. מנה אחת מכילה 1032 קלוריות, 70 גרם חלבון, ו 72 גרם שומן. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. לכו לחנות ואספו שקדים, צימוקים, קארי ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 88%, שהוא מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט "עוף" קארי, סלט עוף קארי לשניים, ו סלט עוף קארי.

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

קארי יכול להיות משולב עם ריזלינג, גרונר ולטלינר, ורוז פרקום נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. הווינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
ויינגוט דארטינג דורקהיימר נוננגרטן קבינט ריזלינג (1 ליטר)
דורקהיימר הוכבן קבינט ריזלינג הוא יין עשיר ומחניק. יש השערה קלה של בוטריטיס, וכמה טאנינים נובי, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת המשרד