קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות36
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פטריות בר

סלט פטריות בר
סלט פטריות בר עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 365 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. אם יש לך מלח כשר, שים לב: מותאם מ" טבח אמריקאי גדול "על ידי ג' ונתן וקסמן. פטריות כגון chanterelles, קוביות לחם שאור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט פראי עלייך: סלט פטריות בר עם טימין ולב של רומיין, סלט פטריות בר מדקלם, ו סלט אורז בר פטריות וכרישה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות.
2
מניחים את קוביות הלחם על תבנית אפייה ואופים עד הזהב, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את קרוטונים בקערה בינונית ומפזרים עם רוזמרין ושמן זית. תשאיר את התנור דולק.) לזרוק את קרוטונים עם השום; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
4
שים את הצנוברים על תבנית אפייה קטנה וטוסט בתנור במשך 3 עד 5 דקות, או עד רק זהב. אל תבשלו יתר על המידה-הם נשרפים בקלות.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים אותם לקערה ומתבלים במלח לפי הטעם. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
לנקות את הפטריות על ידי חיתוך משם כל כתמים גסים צחצוח משם כל לכלוך. חותכים אותם לחתיכות בגודל ביס, לזרוק יחד בקערה ולהניח בצד. פרושו את הפרושוטו לרצועות דקות באורך 1 אינץ'. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
7
לרכך את השאלוט ולמקם אותו בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את החומץ, ואז טפטוף בשמנים אגוזי לוז אגוז, לטאטא כל הזמן. מערבבים את עירית, מרווה ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
9
שימו את החסה בקערת סלט גדולה, הוסיפו את הבזיליקום וזרקו היטב.
מרכיבים שתצטרך
10
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את הפטריות, מתבלים בקמצוץ כל מלח ופלפל וזורקים היטב. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הפטריות הופכות זהובות, 5 דקות. במהירות להוסיף את ויניגרט, מערבבים היטב ולהסיר מן החום. מיד להוסיף את התערובת החסה ולזרוק פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את צנוברים, פרושוטו וקרוטונים (השלכת שום ורוזמרין נוספים) וזורקים במרץ. טעם לתיבול, הוספת מלח ופלפל במידת הצורך ולחלק בין שמונה צלחות.
מרכיבים שתצטרך
13
מגישים במהירות, לפני החסה יכול להיות רטוב.כל מנה: 224 קלוריות; 8 גרם חלבון; 9 גרם פחמימות; 2 גרם סיבים; 19 גרם שומן; 2 גרם שומן רווי; 13 מ " ג. כולסטרול; 381 מ " ג. נתרן.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בגוון אדום, סגול או ירוקעלים בגוון אדום, סגול או ירוק8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-inch קוביות לחם שאור1-inch קוביות לחם שאור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ4עלי מרווה טריים, קצוציםעלי מרווה טריים, קצוצים2ציפורןשום, טחוןשום, טחון224כל מנה: קלוריות; 8 גרם חלבון; 9 גרם פחמימות; 2 גרם סיבים; 19 גרם שומן; 2 גרם שומן רווי; 13 מ כל מנה: קלוריות; 8 גרם חלבון; 9 גרם פחמימות; 2 גרם סיבים; 19 גרם שומן; 2 גרם שומן רווי; 13 מ " ג. כולסטרול; 381 מ " ג. נתרן2(חוֹרֶף)שמן אגוזיםשמן אגוזים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות בר מעורבות, כגון chanterelles, morels, shiitake, קיפודים ו cèpes (פורצ'יני)פטריות בר מעורבות, כגון chanterelles, morels, shiitake, קיפודים ו cèpes (פורצ'יני)8ריבס, קצוץ טרי או קפואהערה: מותאם מ הערה: מותאם מ "טבח אמריקאי גדול" על ידי ג'ונתן וקסמן. פטריות כגון chanterelles, morels ו shiitakes זמינים בחנויות Whole Foods, סופרמרקטים מצוידים היטב ושווקי חקלאים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו פרוס דקפרושוטו פרוס דק1בצל צהוב בינוני, קצוץסלט ירקות מעובדים קרועים, כגון endive, radicchio ו romaineסלט ירקות מעובדים קרועים, כגון endive, radicchio ו romaine5larges5. שים את החסה בקערת סלט גדולה, להוסיף את הבזיליקום ולזרוק היטב5. שים את החסה בקערת סלט גדולה, להוסיף את הבזיליקום ולזרוק היטב1שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שריחומץ שרי4smalls4. לרכך את השאלוט ולמקם אותו בקערה קטנה. מוסיפים את החומץ, ואז טפטוף בשמנים אגוזי לוז אגוז, לטרוף כל הזמן. מערבבים את עירית, מרווה ופלפל לפי הטעם4. לרכך את השאלוט ולמקם אותו בקערה קטנה. מוסיפים את החומץ, ואז טפטוף בשמנים אגוזי לוז אגוז, לטרוף כל הזמן. מערבבים את עירית, מרווה ופלפל לפי הטעם2(חוֹרֶף)שמן אגוזיםשמן אגוזים8מנות: כמנה ראשונהמנות: כמנה ראשונה