קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

סלט פירות בריא

סלט פירות בריא
סלט פירות בריא עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 231 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. לך לחנות ותביא אננס, מנגו, מלון עם דבש, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: סלט פירות בריא, סלט וולדורף פירות דרקון בריא, ו סלט פירות, קינוח קיץ בריא!.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.