קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

סלט פירות ים Montauk

סלט פירות ים Montauk
סלט פירות ים Montauk עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 259 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם עלי פטרוזיליה, חומץ יין, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו קוקוס קארי-מרק פירות ים (Rassa פירות ים), סלט פירות ים, ו סלט פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי לבשל את פירות הים, לשלב 8 כוסות מים עם חומץ יין לבן ומלח בסיר גדול ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
מאכלי יםמאכלי ים
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השרימפס ומבשלים 2 דקות בלבד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
הסר עם כף מחורצת. מביאים את המים לרתיחה ומבשלים את הצדפות במשך 4 עד 5 דקות, עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
ניקוז.
5
להביא 1/2 כוס מים לרתיחה באותה סיר ולזרוק את המולים. חזור לרתיחה, כיסוי ואדים במשך 3 עד 5 דקות, עד שכולם נפתחים. (להשליך כל שנותר סגור לאחר 5 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
ניקוז.
7
הסר את המולים מן הפגזים ולהשליך את הפגזים.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
8
מסננים את כל מאכלי הים המבושלים ומניחים אותו בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
כדי להפוך את הרוטב, מחממים את שמן הזית במחבת סאוט בינונית ומוסיפים את הקורנית, שום, וגרידת לימון. מבשלים על אש נמוכה במשך 1 דקה. את החום, להוסיף את מיץ לימון, חרדל, חומץ, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
חומץחומץ
שוםשום
פלפלפלפל
רוטברוטב
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
יוצקים את ויניגרט חם על פירות הים.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
מאכלי יםמאכלי ים
11
מוסיפים את הסלרי והפטרוזיליה וזורקים היטב. סלט זה יכול להיות מוגש מיד, אבל זה הכי טוב כאשר מותר לשבת, בקירור, במשך 1 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
12
מפזרים מלח וזורקים עם לימון פרוס.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
מלחמלח

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ (2 גבעולים)סלרי קצוץ (2 גבעולים)11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים11 קילו קישואים,שום טרי טחוןשום טרי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואלימון פרוס דק, לקישוטלימון פרוס דק, לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2לימונים, מקונניםלימונים, מקוננים1קילוגרםמולים טריים בקליפה, קרצפו וזקנים הוסרומולים טריים בקליפה, קרצפו וזקנים הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים (10 עד 12)צדפות ים (10 עד 12)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (25 עד 30 שרימפס), קלופים ו deveinedשרימפס (25 עד 30 שרימפס), קלופים ו deveined1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן2(חוֹרֶף)שמפניה או חומץ יין לבןשמפניה או חומץ יין לבן