קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

סלט פירות עם מרשמלו

סלט פירות עם מרשמלו
זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. לכו לחנות ואספו נתחי אננס, קוקוס, מרשמלו ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט פירות עם מרשמלו, סלט פירות עם רוטב מזוגג קרמי {סלט הפירות האהוב עלי}, ו סלט פירות אבן תרד: ארוחת הערב הטובה ביותר של הקיץ.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. רגע לפני ההגשה מוסיפים שמנת חמוצה וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Gruener Veltliner

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם הבחירות המובילות שלי לסלט פירות. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, לימון מאייר ומנגו. התערובת של שני מגרשי שרדונה מוסיפה גם איכויות פרי קדימה וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור ארוך ומתמשך.