קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט פסטה איטלקי עם מיונז עגבניות

סלט פסטה איטלקי עם מיונז עגבניות
סלט פסטה איטלקי עם מיונז עגבניות עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה 205 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, פטרוזיליה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: סלט פסטה תרד, עגבניות ומוצרלה טרי עם רוטב איטלקי, פסטה איטלקית עם עגבניות ובזיליקום, ו נקניק איטלקי חם ופסטה עגבניות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק). יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין