קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

סלט פסטה בסגנון יווני עם טונה ועניבת פרפר

סלט פסטה בסגנון יווני עם טונה ועניבת פרפר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טונאן בסגנון יווני עניבת פרפר סלט פסטה. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 594 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות אם יש לכם שמן זית, גבינת פטה, אבקת שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: כריכי סלט טונה בסגנון יווני, סלט פסטה בסגנון יווני, ו סלט פסטה בסגנון יווני.

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה עניבת פרפר מיובשתפסטה עניבת פרפר מיובשת10עגבניות שרי (או לפי הטעם, לחתוך לשניים, או יכול להשאיר שלם, יכול להשתמש 1 עגבניות בשלות גדולות, קצוץ במקום)עגבניות שרי (או לפי הטעם, לחתוך לשניים, או יכול להשאיר שלם, יכול להשתמש 1 עגבניות בשלות גדולות, קצוץ במקום)1מלפפון, לרבעים לאורכו, זרע לחתוך לפרוסות 1/2 אינץמלפפון, לרבעים לאורכו, זרע לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררת (או לפי הטעם)גבינת פטה מתפוררת (או לפי הטעם)1(יכול להיות או להרחיק)אבקת שום (אופציונלי)אבקת שום (אופציונלי)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזית קלמטה שחור פרוס (או לטעום או להשתמש זיתים משומרים מנוקזים פרוס)זית קלמטה שחור פרוס (או לטעום או להשתמש זיתים משומרים מנוקזים פרוס)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון (יכול להוסיף יותר לפי הטעם)מיץ לימון (יכול להוסיף יותר לפי הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץ (או לפי הטעם)בצל אדום, קצוץ (או לפי הטעם)4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה עבה לבנה מוצקהטונה עבה לבנה מוצקה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.