קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

סלט קוב עם רוטב צ'ילי-ליים

סלט קוב עם רוטב צ'ילי-ליים
סלט קוב עם רוטב צ'ילי-ליים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 18 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 256 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל, רוטב פלפל, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 47%. ציון זה הוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט קוב עוף מנגל עם רוטב חוות ליים כוסברה, סלט סלק, שומר וארוגולה עם רוטב ליים צ'ילי, ו סלט הקאריביים של צ'ילי חקיין ורוטב דבש-ליים.

הוראות

1
מניחים את שבעת המרכיבים הראשונים במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה. מצננים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
בקערה גדולה, שכבת תערובת סלט, שעועית, גבינה, עגבניות, עוף, אבוקדו, בצל וחתיכות בייקון.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקוןחתיכות בייקון
ירקות מעורביםירקות מעורבים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מזלפים רוטב.

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו בשלים, קלופים וקוביותאבוקדו בשלים, קלופים וקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה חתוכה לקוביות חזה עוף מבושל, מופשרחבילה חתוכה לקוביות חזה עוף מבושל, מופשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפותעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוק, ללא ציוריכול קצוץ צ'ילי ירוק, ללא ציור2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מגורר גבינת מונטריי ג'קגביע מגורר גבינת מונטריי ג'ק1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת לבבות של תערובת סלט רומייןחבילת לבבות של תערובת סלט רומיין0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץעגבניות קצוץ

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט קוב עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שרדונה מיגל טורס קורדילרה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מיגל טורס קורדילרה שרדונה
מיגל טורס קורדילרה שרדונה
האף מציג מורכבות ארומטית רבה, חושף הערות פרחוניות, אפרסק וליצ ' י. טרי בחיך, עם חומציות עסיסית, ורצף ברנדי שהוא סימן ההיכר של קרקעות הגיר של לימארי.נשגב עם קוויאר. אידיאלי עבור שותף עבור פורל וסלמון מעושן, פירות ים טריים וכל מנות דגים, אם אפוי או ברוטב.