קושירגיל
מוכן ב19 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מטבחיםאמריקאי
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קיסר

סלט קיסר
סלט קיסר יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 361 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 37 גרם שומן. אם יש לך חלמון ביצה, שמן זית, צלפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 19 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סלט קיסר עוף עם קרוטונים שום {ורוטב קיסר אור}, סלט קיסר בגריל עם רוטב סלט קיסר קל, ו סלט פסטה עוף קיסר עם רוטב קיסר קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את שום וקוביות לחם, משליכים היטב מעיל עם שמן. טוסט במחבת במשך 7 דקות עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
שוםשום
טוסטטוסט
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לקרוע את הלבבות רומיין לחתיכות בגודל ביס. לזרוק עם רוטב קיסר לוודא מעיל כל העלים בנדיבות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סלט קיסררוטב סלט קיסר
לבבות רומייןלבבות רומיין
4
מקשטים עם פרמזן מגולח קרוטונים שום.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים שוםקרוטונים שום
פרמזןפרמזן
5
בקערה בינונית מערבבים יחד את פילה אנשובי, צלפים, חרדל, חלמון ביצה, ושום. תוך הקצפה נמרצת להוסיף את שמן הירקות בזרם איטי, יציב.
מרכיבים שתצטרך
פילה אנשוביפילה אנשובי
שמן צמחישמן צמחי
חלמון ביצהחלמון ביצה
חרדלחרדל
צלפיםצלפים
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
להקציף חומץ יין אדום ומיץ לימון. מערבבים את השמנת הכבדה ואת העונה, לפי הטעם, עם המלח.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
שמנת כבדהשמנת כבדה
מיץ לימוןמיץ לימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
ישמור במשך כמה ימים מאוחסנים במקרר במיכל אטום.

מרכיבים

3פילהפילה אנשובי, קצוץ דקפילה אנשובי, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלחם, חתוך בקוביות 1/2 אינץלחם, חתוך בקוביות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים קצוצים דקצלפים קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1זנים של פטריותזנים של פטריות1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגולחפרמזן מגולח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר3לבבות חסה חסהלבבות חסה חסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות