קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט קצוץ מקסיקני עם רוטב ליים דבש

סלט קצוץ מקסיקני עם רוטב ליים דבש
אם יש לך פלפל jalapeño, עגבניות, צנוניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית נסו סלט קצוץ מקסיקני w / רוטב ליים דבש, סלט קצוץ מקסיקני עם רוטב ליים דבש, ו סלט קצוץ מקסיקני בגריל רומיין עם רוטב ליים דבש (מתכונים דומים).

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואחצי אבוקדו בשל, חתוך לקוביותחצי אבוקדו בשל, חתוך לקוביות439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף היטב מנוקזיכול שעועית שחורה, שטוף היטב מנוקז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררת עם שומן מופחתגבינת פטה מתפוררת עם שומן מופחת2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה דק (או יותר לפי הטעם)כוסברה טרייה קצוצה דק (או יותר לפי הטעם)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירס טרי, מבושל (או קפוא או משומר)גרעינים תירס טרי, מבושל (או קפוא או משומר)1שום ציפורן, קלופים טחוןשום ציפורן, קלופים טחון2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,פלפל jalapeño קצוץ (שימוש משומר עבור פחות חום)פלפל jalapeño קצוץ (שימוש משומר עבור פחות חום)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ מקולף jicamaקצוץ מקולף jicama596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות פרוסות דקצנוניות פרוסות דק1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קצוצהחסה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ זרעעגבניות קצוץ זרע

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.