קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

סלט רומיין ארטישוק לימון

סלט רומיין ארטישוק לימון
סלט רומיין ארטישוק לימון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וראשוני משרת 8 . מנה אחת מכילה 104 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו לבבות ארטישוק עמוסי מים, שיני שום, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. מתכונים דומים: סלט פקורינו ורומיין עם רוטב לימון שום, סלט רומיין בגריל + רוטב פרג לימון, ו כוסות סלט רומיין בצבע טכני עם רוטב פקורינו לימון.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה שלבו את הרומיין, העגבניות, הארטישוק והזיתים. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את המים, מיץ הלימון, השמן, השום, המלח והפלפל; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
ארטישוקארטישוק
עגבנייהעגבנייה
רומייןרומיין
שוםשום
זיתיםזיתים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים מעל סלט וזורקים למעיל.
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא חאווייר מונוט בורגון לס גרנדס קוטורס שרדונה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
קסבייר מונוט בורג ' ן לס גרנדס קוטורס שרדונה
קסבייר מונוט בורג ' ן לס גרנדס קוטורס שרדונה
יינות ממורסו מאופיינים בניחוחות וטעמים של מלון בשל, אגוזי לוז וקוסטר לימון, ונוטים להיות רחבים וטקסטוריים יותר מיינות מכפרים שכנים. הזדקנות ב 15-20% אחוז חביות אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט וניל.בורדו לבן, עם העושר, המרקם והטעמים הקלויים שלו משתלב היטב עם דגים קלים ורכיכות ויכול לאזן רטבים על בסיס שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם יותר מתאימה היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.