קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

סלט תמנון תינוק

סלט תמנון תינוק
סלט תמנון תינוק יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מתאים ל-10 מנות. מנה אחת מכילה 158 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, אורגנו, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ו דיאט. נסו תמנון תינוק מנגל יווני, Crudo תמנון עם תפוחי אדמה תינוק, ו Polpo alla griglia (תמנון תינוק בגריל) (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף תמנונים מתחת למים קרים, ואז לכסות עם מים על ידי 2 אינץ ' בסיר כבד 5-6 ליטר. מביאים לרתיחה עם עלה דפנה, ואז להפחית חום ומבשלים, מכוסה, עד שתמנונים הם במכרז (זרועות יכול בקלות להיות פירסינג עם מזלג), כ 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
להעביר תמנונים למסננת עם מלקחיים, ואז להשליך נוזל בישול עלה דפנה. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לחתוך ולזרוק ראשים ו תמנונים חצי לאורכו. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מלקחייםמלקחיים
3
להקציף יחד שמן, מיץ לימון, מלח ים, פלפל, אורגנו. לזרוק תמנונים עם רוטב במרינדה, ערבוב מדי פעם, 20 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מלח יםמלח ים
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
1
* אם אתה לא יכול למצוא תמנונים לתינוקות, אתה יכול להחליף תמנון רגיל 2 1/2-lb, אם כי המרקם לא יהיה עדין כמו. להשליך ראש של תמנון רגיל, ולאחר מכן לחתוך את הגוף ואת זרועות לחתיכות 2 אינץ'; בצע את הליך בישול התינוק-תמנון (לעיל), אבל להתבשל על 1 1/2 שעות ולא 45 דקות.אם מלח הים שלך הוא מאוד פרטני ו pebblelike, למחוץ אותו באמצעות הצד השטוח של סכין כבד גדול או בתחתית של מחבת כבדה.* ניתן לבשל ולחתוך תמנונים (אך לא לזרוק עם רוטב) 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. להביא לטמפרטורת החדר לפני שתמשיך.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
תמנוןתמנון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סכיןסכין