קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט תפוחי אדמה גרמני עם נקניק

סלט תפוחי אדמה גרמני עם נקניק
סלט תפוחי אדמה גרמני עם Bratwurst נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מנה צדדית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 557 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל, פטרוזיליה, סלט תפוחי אדמה גרמני ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. נסו Bratwurst & סלט תפוחי אדמה גרמני, סגנון Paleo, נקניק גרמני, ו סלט תפוחי אדמה גרמני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס מחבת nonstick 12 אינץ ' עם ספריי בישול; חום מעל חום בינוני. מבשלים פלפל במחבת 2 עד 3 דקות, ערבוב מדי פעם, עד פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים בסלט תפוחי אדמה; להוסיף bratwurst. מכסים ומבשלים כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד חם.
מרכיבים שתצטרך
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
יכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץיכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץ
3
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית בתפריט? נסה זיווג עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.