קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות2
ציון בריאות62
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט תפוחי אדמה צמחוני

סלט תפוחי אדמה צמחוני
סלט תפוחי אדמה צמחוני יכול להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 17 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 699 קלוריות. אם יש לכם חומץ תפוחים, סלרי, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה צמחוני, סלט תפוחי אדמה צמחוני, ו סלט תפוחי אדמה צמחוני.

הוראות

1
להביא תפוחי אדמה ומים מלוחים כדי לכסות לרתיחה בסיר גדול; להפחית את החום, ומבשלים 7 עד 10 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז.
3
מניחים תפוחי אדמה בקערה גדולה; מפזרים חומץ ושמן, ולזרוק בעדינות. מגניב לחלוטין (בערך 1 שעה).
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא יחד חלב חמאה ו -3 המרכיבים הבאים. מערבבים גזר הבא 6 מרכיבים; העונה עם מלח ופלפל לפי הטעם. תערובת חלב כפית על תערובת תפוחי אדמה; לזרוק בעדינות למעיל. כיסוי וצינה 1 עד 24 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
5
הערה: בדקנו עם מיונז קראפט מופחת שומן עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1קילוגרםתפוחי אדמה אדומים בייבי, לחתוך לקוביות 1 אינץתפוחי אדמה אדומים בייבי, לחתוך לקוביות 1 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה שלםחלב חמאה שלם2גזר, מגורדגזר, מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית מאודה, חתוכה טרייה ירוקהשעועית מאודה, חתוכה טרייה ירוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומן עם שמן זיתמיונז דל שומן עם שמן זית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוניות פרוסותצנוניות פרוסות2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל טחון טרי לפי הטעםמלח ים ופלפל טחון טרי לפי הטעם