קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות23
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט תרד שף

סלט תרד שף
סלט התרד של השף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 4 מנות עם 208 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו תינוק תרד, חרדל דיז'ון, בשר חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחלב החמאה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת חמאה כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 61%. נסו מרוץ השף: לפגוש רובין השף, היא לא שום פעמון דרומי, מירוץ שף: לפגוש סטן, ילד מתופף הפך שף, ו איירון שף סיני-השף של חן מאפו טופו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את הבצל, החומץ והסוכר; תן לעמוד במשך 15 דקות. על מגש הגשה מסדרים את התרד, העגבניות, התירס, החזיר, ההודו והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מסננים את תערובת הבצל ומניחים בצל על הסלט. בקערה, לטאטא את החומרים ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם סלט.

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה טרי בייבי תרדחבילה טרי בייבי תרד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכת גבינת צ'דר מופחתת שומן, חתוכה לרצועות דקותחתיכת גבינת צ'דר מופחתת שומן, חתוכה לרצועות דקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי לרבעיםעגבניות שרי לרבעים2(חוֹרֶף)עירית טחוןעירית טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר רזה מבושל לחלוטין, חתוך לרצועות דקותבשר חזיר רזה מבושל לחלוטין, חתוך לרצועות דקות2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס טרי או קפוא, מופשרתירס טרי או קפוא, מופשר0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיונז דל שומןמיונז דל שומן0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס הודו מבושל, חתוך לרצועות דקותפרוס הודו מבושל, חתוך לרצועות דקות2(יכול להיות או להרחיק)חומץ יין לבןחומץ יין לבן