קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות72
מגזין

סלמון בר עם אגוזי לוז מעל תרד

סלמון בר עם אגוזי לוז מעל תרד
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו סלמון בר עם אגוזי לוז על תרד. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני ופסקאטרי דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, פילה סלמון, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 85%, וזה יוצא דופן. מתכונים דומים: אורז בר קוקוס וריזוטו תרד עם סלמון, סלמון בר צרוב עם סלק, תפוז דם וסלט תרד, ו אורז בר עם גרגיר הנחלים ואגוזי לוז.

הוראות

1
בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. צולים את עור הסלמון כלפי מטה, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש למשך 12-14 דקות או עד שהסלמון מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
2
בינתיים, במחבת גדולה, הקפיצו תרד בכף חמאה 1 עד שהם רכים; מוציאים מהתבנית ושומרים על חום. באותה מחבת, מטגנים שום בחמאה שנותרה למשך 1 דקה. מערבבים פנימה את מיץ הלימון, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מניחים תרד על צלחות הגשה; למעלה עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
4
מזלפים תערובת חמאה ומפזרים אגוזי לוז.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לשרוף קוטג ' קאשבורן פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי פה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות האדומה-ברי שומרים על אורך, מיקוד ואיזון מקסימים.