קושימומחה
מוכן ב1 ש, 33 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון חד עור ברוטב צ'ימיצ' ורי

סלמון חד עור ברוטב צ'ימיצ' ורי
סלמון חד עור עם רוטב צ'ימיצ' ורי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 640 קלוריות, 69 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל דרום אמריקאי. אם יש לך מלח ים כשר, רוטב צ'ימיצ' ורי, חומץ יין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו עוף בגוון פריך עם תפוחי אדמה ברוזמרין, תרנגול הודו צלוי עם עור פריך עם רוטב, ו סלמון מזוגג, פריך - עודכן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.