קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מגזין

סלמון לימון לימון ועוגת ספוג

סלמון לימון לימון ועוגת ספוג
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, קורנפלור, קורנפלור, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו ארז פלנקed סלמון עם חמאת לימון קאיין, עוגת ספוג ליים קלה, ו עוגת ספוג לימון II (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל בינוני גבוה.יש לשטוף סלמון, יבש, ומניחים על הצלחת.לשפשף כל פילה עם שמן זית.לסחוט את המיץ מחצי סיד על כל פילה. (אתה יכול להשתמש פחות אם הפילה שלך קטן באופן משמעותי.)
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מפזרים פילה עם מלח ים וקיין.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
3
מניחים חתיכות סיד על גבי כל פילה.גריל סלמון עבה במשך כ -10 דקות, מרפרף פעם אחת. (לפי אתר זה, "פילה סלמון וסטייקים צריכים 4 עד 6 דקות צלייה זמן לאינץ' של thickness2 עד 3 דקות לכל צד. אם פילה הם מעל סנטימטר אחד עבה, לתת להם חמש דקות לכל צד על חום ישיר, ואז להעביר אותם לחלק מגניב של הגריל כדי לסיים את הבישול. כאשר בשר הסלמון פתיתים עם מזלג, זה נעשה.") להפריד בין שש הביצים. לנצח את ששת החלמונים עם ביצה אחת שלמה עד מוקצף.מוסיפים בהדרגה את הסוכר, מיץ לימון וקליפה לימון ומכים ביסודיות עד שכל החומרים משולבים. בהדרגה להוסיף את קורנפלור, ערבוב כל הזמן כדי להבטיח את כל מעורבב דרך.מקציפים את חלבוני הביצה עם המלח עד נוקשה, אבל לא יבש (סטיב מציין כי אם יש לך מערבל עומד חינם, אתה יכול לקבל את חלבוני ביצה מכות בזמן שאתה מערבב את תערובת חלמון, כמו timesaver).מקפלים את תערובת לבן ביצה בעדינות, אבל ביסודיות לתוך תערובת חלמון ביצה. (קיפול הוא לא הצד החזק שלי, אבל הצלחתי. LOL)
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
(קיבלר)(קיבלר)
זנים של פטריותזנים של פטריות
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
יוצקים לתוך מחבת שפופרת משומנת 10-ince.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
אופים ב 350 מעלות במשך 55 דקות, או עד מעיינות העוגה בחזרה כאשר נגע.הפוך מחבת מגניב ביסודיות לפני הסרת עוגה.הכן זיגוג על ידי ערבוב מרכיבים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
טפטוף מעל העוגה ולתת להקשיח לפני ההגשה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירס, מנופהעמילן תירס, מנופה11 קילו קישואים,עמילן תירס (בתוספת יותר במידת הצורך עבור עובי)עמילן תירס (בתוספת יותר במידת הצורך עבור עובי)7קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5ריבס, קצוץ טרי או קפואזיגוג לימוןזיגוג לימון5ריבס, קצוץ טרי או קפואאם אתה רוצה להשתמש זיגוג לימון, לערבב יחד אבקת סוכר עם מיץ לימון קורנפלור עד שאתה מקבל עקביות טובה. הסכומים המוצגים להלן עובדים די טובאם אתה רוצה להשתמש זיגוג לימון, לערבב יחד אבקת סוכר עם מיץ לימון קורנפלור עד שאתה מקבל עקביות טובה. הסכומים המוצגים להלן עובדים די טוב2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי3(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימוןקליפת לימון2לימונים, חתוכים לשנייםלימונים, חתוכים לשניים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון, חתוך לפילה קטן יותרסלמון, חתוך לפילה קטן יותר1דאש(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק5ריבס, קצוץ טרי או קפואמים כדי עקביות הרצוימים כדי עקביות הרצוי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.