קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סלמון מעושן וחביתת גבינת שמנת עם בצל ירוק

סלמון מעושן וחביתת גבינת שמנת עם בצל ירוק
סלמון מעושן וחביתת גבינת שמנת עם בצל ירוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 469 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 41g של שומן כל אחד. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם חמאה, ביצים, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 7 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. נסו [] חביתת סלמון מעושן עם רוטב סויה מתוק & Sriracha & איך יש חביתה לארוחת ערב, גבינת שמנת סלמון מעושן, ו ארי ביצים ובצל וסלמון וגבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף ביצים ושמנת כבדה יחד בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
2
קח מחבת nonstick גדולה ולהגדיר על חום בינוני. כאשר המחבת מחוממת מוסיפים את החמאה ומתפרשים באופן שווה על פני השטח של המחבת. ברגע שהוא מתחיל קצף להנמיך את החום ולהוסיף ביצים. באמצעות מרית לסובב את הביצים במהירות בתנועה מעגלית כפי שאתה בעדינות לנער את המחבת קדימה ואחורה לבשל באופן שווה, אתה לא רוצה שום צבע.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
3
לאחר הביצים מתחילות להגדיר, לזרוק את חתיכות הסלמון, כפיות קטנות של גבינת שמנת, בצל ירוק מעל. מתבלים במלח ופלפל, ואז כשאתם מחליקים אותו החוצה על קרש החיתוך שלכם, מגלגלים צד אחד מעל הראש כשאתם יוצרים חביתה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצל ירוקבצל ירוק
סלמוןסלמון
ביצהביצה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
4
חותכים לרוחב לחלקים ומגישים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.