קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות71
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סלמון מרוקאי מצופה אספרגוס, רקטה ושמור Le

סלמון מרוקאי מצופה אספרגוס, רקטה ושמור Le
סלמון מרוקאי מצופה אספרגוס, רקטות ו Le משומר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 785 קלוריות. גשו לסופר וקנו פילה סלמון סקוטי, חבילות אספרגוס בריטי, זרעי שומשום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. מתכון זה מ refinedchef.com יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו סלמון מצופה חרדל עם אספרגוס קלוי, סלמון מצופה חרדל אפוי עם אספרגוס וטרגון, ו סלמון מצופה חרדל אפוי עם אספרגוס וטרגון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו