קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

סלמון סלאמין עם גלימת צלפים.

סלמון סלאמין עם גלימת צלפים.
סלמון סלאמין עם גלימת צלפים הוא pescatarian ומספק כ 15 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 64 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 22 דקות. אם יש לך מיץ לימון, צלפים, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., סלמון מטוגן עם רוטב גיילה., ו סלמון מעושן וכריך תה צלפים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה מערבבים את גבינת השמנת, מיץ לימון, חזרת ושמיר.על כל קרקר להפיץ על 1 כפית מעוגלת של תערובת גבינת שמנת.למעלה עם חתיכה קטנה של סלמון, טבעת שאלוט, ואז כמה צלפים.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חזרתחזרת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
לכריכהלכריכה
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.