קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

סלמון פסטו בגריל

סלמון פסטו בגריל
סלמון פסטו בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 295 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, פילה סלמון, פסטו מסחרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 85%. נסו סלמון פסטו בגריל, סלמון בגריל פסטו, ו סלמון בגריל ברוטב פסטו קרמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גריל גדולה מצופה בתרסיס בישול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
2
מפזרים פילה באופן שווה עם מלח ופלפל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
3
מערבבים פסטו ויין, ערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
פסטופסטו
ייןיין
4
מניחים פילה על מחבת גריל, וגריל 6 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
מגישים דגים עם רוטב פסטו.
מרכיבים שתצטרך
פסטופסטו
דגיםדגים
6
דירוג קרבו: 1

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.