קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות61
מגזין

סלמון צלוי עם מתכון סלסה

סלמון צלוי עם מתכון סלסה
סלמון צלוי עם מתכון סלסה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה עד 23 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 176 קלוריות. אם יש לכם בצל, חומץ סיידר, פילה סלמוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, נסו סלמון צלוי עם סלסה, סלמון צלוי עם סלסה ליים, ו סלמון צלוי עם סלסה ליים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.