קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון קלוי ותפוחי אדמה עם שמיר

סלמון קלוי ותפוחי אדמה עם שמיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון קלוי ותפוחי אדמה עם שמיר. מנה זו מכילה כ 38 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 503 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך שמן זית, לימון, פילה סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, מתכונים דומים: סלמון צלוי עם שמיר פירה, מרק סלמון עם ביצי סלמון, שמיר ותפוחי אדמה, ו סלמון שמיר לימון עם תפוחי אדמה אדומים.

הוראות

1
תנור חום ל 400 F. על תבנית אפייה מעוטרת, לזרוק את תפוחי האדמה, שמן, שום, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. מסדרים בשכבה אחת וצולים, משליכים פעם אחת, עד חום זהוב ופריך, כ 45 דקות. כאשר לתפוחי האדמה נותרו 15 דקות לבשל, מניחים את הסלמון על תבנית אפייה שנייה, מתבלים עם 1/2 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל, וצולים עד אטום ומתחיל להתקלף, 10 עד 12 דקות בסך הכל, בהתאם לעובי. מחלקים את תפוחי האדמה בין צלחות בודדות ומגישים עם סלמון, שמיר, ולימון.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
שמירשמיר
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.