קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

סלסה במיקרוגל

סלסה במיקרוגל
סלסה מיקרוגל לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 16 מנות עם 138 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 37 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לכם שבבי טורטיה, מיץ לימון, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 28%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון חלווה גזר במיקרוגל, איך מכינים ג'ג'אר חלואן במיקרוגל, ווג פולאו בתנור מיקרוגל, איך להכין פולאו במיקרוגל, ו מיקרוגל אופמה: איך להתאפראדם במיקרוגל, אופמה ס.

הוראות

1
בקערה חסינת מיקרוגל, שלבו את העגבניות, הבצל והשום.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מוסיפים פלפל ירוק, מיץ לימון ותבלינים; מערבבים היטב. מיקרוגל גבוה למשך 30-45 שניות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מגישים מיד עם שבבי טורטיה. ניתן לאחסן סלסה במקרר עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
סלסהסלסה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ויוה דיווה מוסקטו קולדה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.