קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

סלסה חמוציות-מנגו

סלסה חמוציות-מנגו
סלסת חמוציות-מנגו עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. מתאים ל-8 ומחירו 26 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 22 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. לכו לחנות והרימו פלפל ג'לאפה אונו, בצל, דבש ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב כף ציון של 24%. מתכונים דומים: חמוציות מנגו סלסה עם שבבי עץ, עוף מנגו בגריל עם סלסת מנגו תות, ו שמש & חם! סלסה (סלסה קיווי מנגו אננס).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה, וזורקים היטב.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, ורוזתי נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יינות טיודור באלו כרם פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 68 דולר.
יינות טיודור כרם באלו פינו נואר
יינות טיודור כרם באלו פינו נואר
2007 היה אמר להיות הבציר הגדול ביותר שנראה בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו שנמצא ממש מעבר לכביש מיקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי פינו נואר הנדירים שמתעקשים לרצות לייצר יינות מסיביים. הפרי והמבנה ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה עוד 20 שנה. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור הבא או שניים.