קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

סלסה ים תיכונית

סלסה ים תיכונית
המתכון הים תיכוני Salsan מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאבן זה יש 27 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו פלפל, פלפלים קלויים, שן שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סלסה ים תיכונית, בקלה עם סלסה ים תיכונית, ו בקלה עם סלסה ים תיכונית.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה גדולה.
2
הערה: חנות סלסה במקרר עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץ דקבזיליקום טרי קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1שן שום, טחוןשן שום, טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מיץ לימון טרימיץ לימון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים קלויים קצוצים דקפלפלים קלויים קצוצים דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ זרעעגבניות קצוץ זרע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוצים דקקישואים קצוצים דק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.