קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

סלסת עגבניות מבושלת ומתונה

סלסת עגבניות מבושלת ומתונה
ניתן להכין את המתכון סלסת עגבניות מבושלת ומתונה בערך 3 שעות ו -15 דקות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 90 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. כמה אנשים באמת אהבו את ההור ד ' אובר הזה. גשו לסופר וקנו חומץ, בצל, צ'ילי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מרהיב של 81%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון סלסת עגבניות קלה, סלסת עגבניות קלה, ו סלסת עגבניות מבושלת פשוטה.

הוראות

1
שלב את העגבניות, הבצל, הצ ' ילי הירוק, החומץ, הסוכר החום, אבקת השום, הכמון, האורגנו, הכוסברה, המלח והרוטב החם בתנור הולנדי או בסיר גדול על אש בינונית-נמוכה. מבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהסלסה מגיעה לעקביות המועדפת עליכם, כ -3 שעות. יש לאחסן במקרר עד לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
סוכר חוםסוכר חום
כוסברה.כוסברה.
רוטב חריףרוטב חריף
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
חומץחומץ
כמוןכמון
בצלבצל
סלסהסלסה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פייפר-היידסיק ברוט קובי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק ברוט קובי
פייפר-היידסיק קוב סוויד ברוט הוא קלאסי, מובנה, בעל גוף מלא ומפוצץ בשמפניה פירות. התערובת מורכבת מרוב פינוט נואר, המשלבת יותר מ -100 קרוס מרחבי אזור שמפניה ופינוט מיונייר מאזור גרנדה ופטי מונטאן דה ריימס.על החיך: יין מובנה, בעל גוף מלא ופרנק. אגס עסיסי ובשרני ומרקם ענבים זהוב. הגימור מצטמצם לטעמי הדרים ואשכוליות. יין עם פירות נהדרים, תחושת פה טובה ואיזון הרמוני.